ČOKOPĚNA A LESNÍ BORŮVKY

05.08.2016 11:01

Když jsem tento recept dělala poprvé nevěřila jsem, že by to mohlo být tak dobré :-) a ono to je luxusní ;-) 

 

Ingredience: 

Nálev  ze sklenice cizrny - doporučuji co s nejmenším obsahem soli 

tabulka čokolády - tady doporučuji opravdu nešetřit na kvalitě - vysokoprocentní - já měla 81% 

med, extrakt vanilky případně preferované sladidlo

lesní borůvky

 

Postup: 

Vyšlehat krásný sníh z nálevu z cizrny není nic lehkého a tak se hned přiznám, že jsem to hodila do robota a ten to udělal za mě ;-) Nálev + sladidlo. Ten sníh vypadá skoro úplně stejně jako z bílků - nadýchaný :-) Potom jsem si rozehřála čokoládku a počkala až bude mít stejnou teplotu jako sníh  a pomalu zašlehala do sněhu...Sníh dost spadne takže se nebojte, že se něco pokazilo jako já :D Vzniklou směs jsem nalila do hrníčku a zasypala borůvky a nechala přes noc ztuhnout.

Popravdě jsem si nemyslela, že to bude mít cokoli z pěnou společného, ale ono to krásně ztuhlo a nejen, že to jako čokopěna vypadá, ono to i tak chutná...takže si pěkně zamlsejte ...bez výčitek ;-)