DOMÁCÍ ŠTRŮDL

06.04.2014 14:32

Ingredience:

Těsto

1 hrnek celozrnné špaldové mouky

3/4 hrnku kokosu

1 hrnek jablečného pyré z jablíček 

trošku oleje(kokosový, olivový, atd.)

 

Náplň

jablka - krájená na plátky nebo nastrouhaná

skořice

goji

vlašské ořechy

 

Postup

Nejprve sem smíchala celozrnnou mouku s kokosem. Pak jsem přidala pyré a trošičku oleje. Těsto jsem dala nachvilku do lednice vychladit. Do druhé misky jsem nakrájela jablka, posypala skočicí a připada namočená goji(ve vodě nebo v trošičku rumu) a podrcené ořechy. Těsto jsem dala mezi dva pečící papíry a rozválela na potřebný plát. Na tento jsem vložila směs jablk se skořicí. Pomocí pečícího papíru jsem pomalu zavinula a štrůdl posypala kokosem. Následně jsem pekla v předehřáté troubě okolo 180 stupňů max. 30 minut. Dobrou chuť :-)

 

Tip: Pokud jsou jablka dost kyselá můžete náplň přisladit lžící medu.

 

Diskusní téma: DOMÁCÍ ŠTRŮDL

misabalounova1414 gmil com ?

Misa 18.10.2015
ahoj minujes kde bydlištěm

Přidat nový příspěvek